Så underbart.

Har haft nationella nu på morgonen i franska. Först läsförståelse sen uppsatsen och efter rasten hörförståelse. Gick lite mindre bra! Men hoppas i alla fall på ett G. Så nu har jag slutat för dagen (10.50) känns riktigt härligt. Så nu sitter jag, Karolina och Amanda i ett grupprum och gör klart ett arbete till LPL:en. JOBBA, JOBBA, JOBBA!!!

I eftermiddag blir det jobb från 4-6 som vanligt. Skippar träningen idag med eftersom vi ska springa milen i morgon i skolan. Kommer dö efter halva vägen. Men jag har sagt att jag ska klara det på högst en timme och inte mer! Hoppas bara benhinnorna inte börjar klydda igen :(

Pusspuss på er! <3

Kommentarer
Postat av: matilda

Det gick ju riktigt bra för dig på milen! grattis!



Kramar

2010-05-11 @ 15:00:46
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0