Ingen bra start!

Vaknade som vanlit idag av att Snooz väckte mig. Råkade sova ända till lite över 7, vilket jag inte skulle gjort. Var tvungen att slänga på mig alla kläder + packa gympaväskan + äta....det var inte lätt. Men till slut stod jag färdig vid dörren för att äntligen cykla snabbt som tusan till bussen. Framme vid hållplatsen står bussen redan där, fick värsta panik att låsa min cykel så snabbt jag bara kunde. Men i all hast klämde jag mitt finger, och så började det blöda på ett annat :( Men lyckligt vis han jag med bussen :) Och då kom jag på att jag såklart har glömt mina papper hemma som jag skulle ta med mig för att kunna göra synundersökningen så att jag ska kunna börja övningsköra snart. Men det har gått mer än ett halvår, så känns nästan som att jag måste gå om den kursen. Men aldrig i livet att jag gör det!

Men nu sitter jag till slut i skolan, och jag kom i tid....vilket jag inte har varit så bra på den senaste tiden :/ Men slutar snart den första svensklektionen av två. Hade tänkt jobba på den andra lektionen så måste ladda ordentligt nu!

Puss, ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0