Bara dom bästa.

Jag vet, klockan är lite mycket! Men jag har trots allt sovmorgon till kvart i 8 i morgon eftersom jag inte har någon matte på hela veckan :D över lycklig. Vilket även betyder att jag slutar kl:10.00. Det kan ju inte bli så mycket bättre ;) Men idag har jag faktiskt varit på Ikea för första gången på det nya stället.Tyckte inte det var nått speciellt jämfört med det förra :P Men som alltid så får man ju med sig något hem. Blev lite doftljus för min del. Och sen en massa andra saker. Bara längtar tills vi ska sätta upp garderoberna på mitt rum, riktigt stökigt nu :( Men så blir det ibland!

När jag kommit hem kom Frida och Emil till mig en stund innan jag åkte hem till pappa. Och väl hemma hos pappa blev det mys med Matilda framför tv:n och sen var vi  ute och gick en runda och snackade maaaaaaassa skit ;) Riktigt härlig dag faktiskt. Men det var ju bara för jag umgicks med dom jag älskar mes! Fast inte riktigt alla!!! :P

Puss puss! <3

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag Älskar Dig!

2010-05-24 @ 20:02:46
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0