Jag älskar dig...I love you...Je t´aime...

Svenska - Jag älskar dig!
Engelska -
I love you!
Africanska -
Ek hejou liefe!
Arabiska
-
Ana Behibik
!
NorskaJeg elsker de!
Tyska -
Ich liebe dich!
Finska -
Rakastan sinua!
Franska -
Je t´aime!
Hawaiinska
-
Aloha au ia oe!
HebriskaAni ohev otach!
IrländskaTaim ingra leat!
ItalienskaTi amo!
Japanska -
Ai shite imasu!
KroatiskaVolim te!
Kurdiska -
Xoshm awet!
Persiska -
Du stet daram!
PolskaKocham cie!
Ryska -
Ya lyublyu tebya!
BosniskaVolim te!
Turkiska -
Ben seni seviyoru
Albanska -Të Dua
Danska - Jeg elsker dig


Ville bara säga att jag älskar dig :$ Du har alltid varit den bästa och kommer alltid att vara vad som än händer! Du är den som alltid ställer upp för en i alla väder, och den man alltid kan lita på. Med dig kan man vara sig själv för man vet att man är accepterad som man är. Vad jag hade gjort utan dig vet jag inte. Men en sak vet jag att nu hade jag inte klarat mig utan dig! ♥





/Evelina



Kommentarer
Postat av: matilda

ÄLSKAR DIG SUPER MYCKET!



& jag tycker verkligen det samma om dig. Det är så skönt att veta att du alltid kommer stå vid min sida alltid stötta mina beslut.



Massor av Kramar

2010-03-04 @ 18:28:06
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0