GLASS I STORA LASS...

Det är som en befrielse att ära glass när man har ont i halsen. Jag vet att det är mycket bättre att dricka nått varmt om man har ont i halsen. Men glass är ju så UNDERBART GOTT. Så det blir lite svårt att motstå att äta det då :D Och det bästa med glass är att man kan äta det året runt....även om alla säger att det ser knäppt ut när folk går runt o äter glass på vintern. Men varför ska man bry sig om va alla andra säger när de gäller sånt. Ingen som har tvingat dem att äta glass ju xD Så idag, är jag inne på min andra sjuka dag tråkigt nog :( Men då är de ju perfekt med lite glass...piggar upp humöret och halsen känns lite bättre...(för en stund i alla fall) Hade en underbart god glass hemma nu oxå, "Sia Knäck" MUMSIGT. Men nu är den slut :( Så jag får välta tills pappa kommer hem med mer god glass :D


Puss & Kram från den glassgalna sjuklingen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0