Den känslan....

....som jag har inom mig nu. Men den är så otroligt svår att beskriva. De känns från hjärtat och upp till halsen. Nästan som att man ska börja gråta. Men det är inte för att jag mår dåligt eller är ledsen. Utan det är glädje som på nått sätt "forsar" upp. Antar att det kan vara för att när jag har det svårt, är sjuk (som nu), deppig eller inte nått fel med mig alls...så finns dom alltid där för mig...MINA RIKTIGA VÄNNER. Det känns så otroligt underbart. Att man alltid har någon att lita på.

Men sen finns det ju tyvärr såna vänner som man trodde var en av de bästa. Men som visade sig vara motsatsen. De man trodde man kunde lita på...eller att den kunde lita på en själv. Själviska och egoistiska. Trodde det var slut med allt sånt. Men tydligen lever det fortfarande kvar, och jag är så sjukt trött på att de finns över allt! Men snart är de slut med det. Tänker inte bry mig mer. Jag vill inte ha ett svart moln hängande över mig dag ut och dag in. Så bara lägg ner snacket så blir allt bra!



/ Puss godnatt <3


Kommentarer
Postat av: matilda

alla i ett pussel passar inte ihop därför måste vi hitta de vi passar med och hålla fast så vi tillsamman ska bilda en perfekt bild.

2010-03-04 @ 18:33:29
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0