Till slut hittade vi en!

Idag har varit en jätte bra dag, eftersom jag äntligen har fått en egen cykel...IGEN! Den jag fick för ett år sedan blev ju stulen. Så Anders har varit jätte snäll och kollat runt lite efter en ny cykel till mig. Och idag hittade vi min lilla pärla i Kävlinge! Fast först va vi och kollade på en vid mobilia i malmö, men den var verkligen inte fin och säljaren hade gjort massa saker med cykeln. Så den ville jag verkligen inte ha. Men den i Kävlinge var precis som ny. Den säljaren påstod att det var hans flickväns cykel som skulle säljas. Men det tror ju inte riktigt jag på om man kollar på hur fin den cykeln var! Men jag blev glad i alla fall. Så här ser min lilla pärla ut...



Verkligen super nöjd ;)

Puss godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0