Tiden räcker inte till!

Det har gått förmånga dagar med för lite blogginlägg. Som vanligt då! Men tänkte göra en liten uppdatering på vad som har hänt dom första 5 dagarna på mitt SOMMARLOV.
I fredags firade jag och pappa att det var lov genom att åka till entré. Först åt vi en super god pizza, efter det blev det lite shopping och jag fick ett par ursnygga skor.

Och till sist blev det lite biomys till streetdance 3D Det var en helt okej sevärd film enligt mig.





I lördags städade jag hela mitt rum och lite till. Superduktigt av mig faktiskt! Senare på kvällen bjöd Li på middag och vi fick sällskap av familjen Nershed. Mycket trevligt. Sen efter all mat blev det en åter träff med mina sötnosar Mia och Johanna. 

I söndags gick jag upp tidigt (10) eftersom vi skulle kollar på ett hus i Limhamn kl 11. Det var ett väldigt fint hus. Men tyvärr hade de byggt fel när de byggde utbyggnaden på huset, så det var risk för fukt skador. Så det blev inget med det. Lite senare åkte jag o brossan hem till mamma i staffanstorp. Men min bror hade det turen att få se Kiss konserten. Men i stället var jag hemma och träffade Frida, Emil och Sara :D Mysigt. 

Det är vad som har hänt de senaste dagarna. 
Puss så länge :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0