Taggad!!!

Tacka gud för verktabletter! Känner mig väldigt mycket bättre efter att ha varit sängliggande hela dagen igår. Inte lika ont i huvudet och halsen. Men jag måste ju fortfarande ta en massa piller mor hals och huvudet.

Nog med det, för idag är det FEST som gäller ;) Emil och Linus ska ha 18 års fest, vilket betyder att jag ger mig av till Arlöv ikväll. Känner på mig att det kommer bli riktigt trevligt. Men med de folket kan de bara bli bra :D
Och nu är Frida på väg hit. Så det börjar väl bli dags att ta på sig något vettigt i alla fall. Sen ska jag prova kläder. Har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska ha på mig ikväll. Ska trots allt vara ute i party tält.


Grattis pågar ;)

Ha de så bra så länge :) puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0