Nej jag är verkligen inte rädd för sprutor....trodde jag!

Usch, första riktiga sommarlovs dagen och jag blir väckt redan klockan 10. Gillas verkligen inte! Egentligen hade jag tänkt ge mig ut och springa en runda innan frukosten. Men riktigt så blev det inte. Eftersom jag skulle följa med Frida när hon skulle ta hål i öronen fick jag ju vara klar i tid. På med kläder och iväg. Gick väldigt bra och hon grät inte ;) Men det var nog precis att hon kunde hålla tillbaka tårarna! Sen vidare och till arbetsförmedlingen eftersom Frida nu mer är arbetslös efter att ha tagit studenten ;) Tog ungefär tre evigheter innan vi var klara där inne ju. Men Emil STEKVALL kom också dit efter en liten stund och höll mig sällskap. 

Och idag har jag även varit och tagit min sista Gerdacilspruta. Och för er som inte vet så är det en spruta man tar mot livmoderhals cancer. Den andra sprutan gjorde riktigt ont och trodde att även den sista skulle göra det. Väl inne på mottagningen och sittandes i stolen bredvid sköterskan intalade jag först mig själv att jag inte var rädd för sprutor. Men det gick inte så bra. Precis innan hon stack in den blev jag super rädd och ville flyga där ifrån. Men jag lyckades faktiskt inte konstigt nog. Efteråt bad hon mig till och med att sitta ner en stund och vänta ifall jag kanske skulle svimma efter!


Men nu är det dags för lite mys hemma hos mig med dippa, chips och ostbågar.

Puss på en stund! ♥

Kommentarer
Postat av: frida

haha för fan! det gjorde ju inte alls ont :D , tack för allt idag! nu ska vi kränga satan! i love you <3

2010-06-14 @ 17:28:51
Postat av: evelina

hahaha, nej jag skojjar bara med dig ;) men min spruta gjorde där emot ont :( har fortfarande inte gått över :/ puss love you! <3

2010-06-15 @ 15:47:32
Postat av: frida

usch då men det går över när du gifter dig gumman <3

2010-06-16 @ 12:12:46
Postat av: evelina

ja det hoppas jag verkligen att det gör xD annars är det synd om mig :( <3

2010-06-17 @ 01:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0