Inte nu igen!

Nu är det sommarlov och allt är så bra. Trodde jag, tills idag då jag har blivit sjuk! Vet inte varför men jag lyckas alltid bli sjuk när jag har lov. Gud vill väl straffa mig på nått sätt!!! :S Har i alla fall haft lite ont i huvudet och halsen, men jag trodde att det skulle gå över. Men inte gjorde de det. Så nu sitter jag här inne på mitt rum med lite feber, ont i halsen, ryggen och huvudet när det är super fint väder ute. Emellanåt känns det verkligen som att mitt huvud ska sprängas. 
Men nu hoppas jag och gör allt för att bli frisk till i morgon på jag ska på 18 års fest hos Emil och Linus. Så jag tar både Alvedon, Treo, Bafucin och Zyx citron. Misslyckas jag med att bli frisk nu måste det vara fel på antingen mig eller medicinerna!!!

Men nu är det middag. Och idag serveras det fläskpankaka. Suuuuuper gott.

Puss o Kram från sjuklingen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0