IDIOTISKA MÄNNISKA!!!!

Efter att ha haft ett förhållande i snart 2 månader tog det slut igår. Och det var på det fegaste jävligaste sätt man kan tänka sig. Jag hade sovit hos han den natten. Men precis när jag hade lämnat han och satt på bussen smsade han mig och sa att han gjorde slut. Jag blev så fruktansvärt arg ledsen och frustrerad över att han inte hade kunnat säga nått på hela den tiden jag var hos han. En stor fet feg jävel är vad han är. Och inte hade han någon anledning till varför han gjorde slut. Sa bara att han inte var kär i mig längre. Men sånt kommer man väl inte bara på under en natt??? Jag är så arg och vill bara få ut min aggression på nått sätt. Huuuuh! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0