Tjejmiddag i världsklass!

Lördagen var underbar! Blev lite bad på Sibbarp. Men sen såg jag att klockan började bli lite mycket och gav mig hem för att fixa mig inför den underbara kvällen. Självklart blev det den nya klänningen jag köpte på Gina Tricot för några dagar sedan. Och så skorna var ju inte heller svårt, blev ju självklart dom nya supersöta skorna!
Efter ca en timme var jag helt klar för att gå till bussen. Men självklart hade jag ju inte tänkt på att klänningen var lite kort och väldigt...hmm..."flygig" vilken betydde att den väldigt gärna ville åka upp vid minsta lilla vindpust, usch vilket bry jag hade!!!

Hemma hos Matilda bjöds det på kyckling sallad, underbart gott var det, särskilt när man var så hungrig som jag var. Och för att smälta maten lite innan efterätten spelade vi ett par omgångar Kubb. Det är alltid kul, går inte att misslyckas med det. 
Matilda hade turen med sig och vann alla omgångar. Jag vann en, lite stolt är jag! Men till slut blev det i alla fall goda jordgubbar med glass/grädde/mjölk o allt vad man nu ville ha till dem! Lika gott som alltid.

När alla jordgubbar var nere i våra magar hade vi bestämt oss för att ta ett kvällsdopp i Västra hamnen. Där träffade vi även Sebastian och några andra killar från skolan som gjorde oss sällskap i vattnet. Sen fortsatte vi vår lilla kvällspromenad mot Gustav Adolfs torg där vi åt vars en McFlyrry marängswiss innan vi tog bussen hem till Matilda. Sedan var det tre tjejer vid namn Matilda, Victoria och Evelina som somnade väldigt gott under samma tak i Bunkeflostrand efter en av de roligaste dagarna under år 2010:s sommarlov!


Helena, Matilda, Vicki & Linnéa

Helena, Jag, Vicki & Linnéa.


Haha, älskar bilder!!!

Puss på er, Love Evelina! ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

´Måste nog säga samma sak själv. vilken härlig kväll/natt. Jag har inte skrattat så mycket på länge. Nu måste vi bara hålla upp detta och göra fler saker tillsammans som kan göra det till det bästa 2010 sommarlov!



Kramar

2010-07-08 @ 10:37:17
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0