Slappe dag!

Hade ännu en underbar dag med tjejerna igår. Jag, Karolina, Matilda, Emma, Helena, Vicky och Linnéa tog bussen till Dalby stenbrott för att bada, sola o ha det mysigt under dagen. Det hade vi verkligen. och de va till och med så vi fick lite träning. Simmade minst 2 km skulle jag tro. Gratis träning. Lite bilder ska jag bjuda på!









Puss på er tjejer och tack för en mysig dag, det gör vi om! ♥



Men idag blir det bara ta det lugnt hela dagen fram till ikväll då det blir badminton träning i två timmar. Känner att det är vad jag klarar av att göra idag. Som sagt så är man lite segare en viss period varje månad. Smällar man får ta som tjej! Men nu ska ja kolla film. Puss puss! <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vi får verkligen göra om detta många gånger!



Puss på dig!

2010-07-15 @ 18:43:36
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0