HAHAHA!

Var precis på väg ut för att springa en runda nu eftersom det är hopplöst att springa på dagen i denna hettan. Men när ja hade tagit på mig allt börja det ÖSREGNA! Varför just nu när ja har så mycket energi i kroppen och är jääääätte rastlös. Blir lite ledsen, nästan så jag har lust att gå ut fast än det regnar. Men mamma hindra mig :S

Så nu vet jag inte vad som händer. Kolla lite tv o läsa en bok...får se vad jag känner för. Om inte annat kanske det går att springa med paraply. Har inte provat och vet därför inte om det funkar! Men jag tar det nog en annan dag! 

Blöblö!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är bättre att var inne och mysa än att vara ute och springa. ;)



Kramar

2010-07-13 @ 20:48:31
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0