En helg uppe i stugan!

I fredags åkte jag med familjen till stugan en bit utanför Höör. Alltså Jag, mamma, Anders och Simon. Direkt när vi kommit fram blev det först mat ta det lugnt bara. Sen på kvällen blev det tält resning eftersom jag och Simon skulle sova i det de två nätterna vi skulle vara där. Gick snabbt som vanligt. Och blev lika galet och sent som vanligt. Kan bara bli kul när man sover i tält! Här har jag några bevis på det...

(Klicka på bilden för förstoring)



Som sagt, galet blev det!!! Och kul hade vi :D På lördagen kom det massa folk, var 18 st totalt. Var och badade i sjön hela dagen och på kvällen blev det god mat och senare kubbspel, som sedan avbröts pga alla myggorna. Tror ja har ca 10 myggbett som kliar just nu. Inte kul! Sen blev det söndag och även då blev det en hel del bad i sjön. Hade inte överlevt i den värmen utan att bada. Var över 30 grader nästan hela helgen. Konstigt att man blir trött!!! Sen var det hemfärd på eftermiddagen. Skönt att vara hemma igen. 
Hem ljuva hem!

Puss, ha de så bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0