Ändrade planer!

Igår blev det en kväll i staffanstorp! Först var det planerat en maskeradfest, men eftersom det inte blev av så tänkte jag att jag kunde åka hit och träffa mina underbara vänner i stället! Men på vägen hit stannade jag hos mamma på salongen eftersom jag skulle åka med henne hem, och då passade jag på att fråga om hon kunde fixa mitt hår. Och det slutade med att vi åkte hem ca en timme senare. Så här såg mitt hår ut:


kommer bättre bilder senare!

När vi kom hem rusade Frida hit och efter två vecker har jag nu äntligen fått träffa henne :D Vilken lycka. 
Senare på kvällen var även Emil och Tessi med. Blev en runda ner till Mammarosa där vi träffa Padde och hans kompisar. Efter det var det hem och sängen som gällde. Vilken underbar eftermiddag och kväll det blev i alla fall.

Dear, Evelina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

fin fin i håret!

2010-07-31 @ 20:02:53
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0