Vitt igen!?

Ja, de bara kommer mer och mer av det. När man tror att det är på väg att försvinna kommer det minst dubbelt så mycket till. Jag menar förståss snön! Är så trött på den nu, går bara runt och halkar hela tiden. Ser ju inte riktigt klokt ut när man går som en sprattelgubbe eller liknande. Kallt är det oxå :( Men det sägs ju att om det blir en kall vinter blir det en varm fin sommar, det hoppas jag på :D

Men nu är det sängen som gäller för min del, måste läsa lite in my English book, innan jag somnar. Ska ha läst 30 sidor till nästa lektion :P



I Like You ;)<3



Pusspuss & godnatt :) <3

Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

tack så mycket! :))

2010-01-19 @ 23:47:29
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0