Snart.

Denna dagen har varit riktigt jobbig, fast endå inte! Men det som gjorde den jobbig är nog Vikaien. Står snart inte ut. Men som tur är ska vi inte ha henne nästa vecka utan då kommer det en annan :P Men igår var nog värst. Vi hade lästimme så satt jag och lyssnade på musik. Och plöttsligt kom hon fram till mig och ryckte mobilen ur min hand och sa att ja inte fick lyssna på musik. Men ja drog tillbaka den igen. Hon ska itne tro att hon bara kan ta den ifrån min hur som helst. Sen ryckte hon nästan sönder mina hörlurar oxå, såm dampkvinna :S


Här är hon, om man lägger till 30 år och grått hår! (Y)


Jaja, annars har skolan varit helt okej. Lite utflippat då och då, men vad vore skolan utan mina underbara vänner (a) <333


Och så en bild på lilla mig i skoooolan ;) <3


Pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0