Skola igen!

Lovet har varit helt underbart. Väldigt fin jul som jag firade med mamma och hennes sida av släkten uppe i jönköping. Och även helgen innan med farmor och farfar. Massor av fina julklappar fick jag, och det tackar jag för :) 

Men nu är jag tillbaka i skolbänken igen. Första morgonen var värst, trodde aldrig jag skulle orka gå upp...men till slut var jag ju så illa tvungen att gå upp. Väl i skolan var det väldigt kul att få träffa alla igen, har faktiskt saknat dem <3 Det blev en del vikarier under dagen så det var inte så ansträngande lektioner. Det samma gällde idag. Började 9.10 med vikarie, sen någon annan lektion och lite vikarie igen.

Men i slutet av dagen fick vi reda på att Camilla, vår eng/sv lärare inte skulle komma på onsdagen. Och eftersom det är henne vi ska ha de två första lektionerna av de tre vi har, så skulle vi bara behöva gå på en lektion i morgon. Så för att slippa gå till den enda lektionen vi skulle ha innan lunch, försökte vi övertala Andrea, mateläraren, att vi skulle flytta den lektionen till en annan gång. Det gick han med på. Så det betyder att det inte blir någon skola för mig i morgon :D Snacka om överlycklig!!!





Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0