Min bara Min! <3

Denna helgen har varit underbar. I fredags var jag först och jobbade. Säger bara att jag tänker aldrig mer jobba som tränare en fredag eftermiddag!!! Efter det blev jag hämtad av mor min. Hem och åt massa gott som Anders hade fixat. Sen efter maten hade dom en massa överraskningar till mig från Thailand :D Fick underbara saker, (kommer bilder innom kort). Sen kollade vi bara på film och somnade ganska tidigt.

I lördags, kommer jag knappt ihåg vad jag gjorde på dagen :P Var nog bara hemma och fixade lite, gick och handlade och sen hjälpte jag mamma med maten. Flygande jacob med oxfile. Supergott! Men senare på kvällen fick jag äntligen träffa min Robin ♥ Kollade lite film, som dock var väldigt tråkiga...eller en av dom i alla fall! Men de gjorde inget.

Tidigt på söndag morgon ( 08.45 ) gick jag upp. Skulle träna kl 10.00 så det var bara till att kliva upp varken jag ville eller ej. Ganska bra träning, men hade ont i halsen och fick även ont i lungorna så gick väl sådär :P Hem sen och tog det lugnt i några timmar innan jag gick och kollade på när Robin spela innebandy. Men så spelade han inte den matchen, typiskt! Gick hem till honom sen, lika trevligt som förra gången.

Ungefär så har min helg varit...Robin, Robin och Robin♥ 

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: matilda

Uppe bland moln min vän?



Kramar

2010-01-27 @ 22:48:54
URL: http://mmmmmmatiilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0