Måndag igen...

Jaha, då var helgen slut och måndagen har kommit IGEN. (oväntat?! ) Men fick faktiskt lite extra sovmorgon idag eftersom vi skulle på studiebesök på MalmöSydsvenskan. Först en gubbe som snackade om lite saker. Sen fick vi se en film om hur en tidning produceras. Till sist skulle vi ha en liten tävling om vem som kunde göra bäst förstasida på en tidning. Mitt lag kom inte först, och inte heller sist ;)




Tillbaka i skolan hade vi bara en väldigt onödig geografilektion, fick verkligen inte ut ett skit av den, som vanligt. Sen direkt hem och äta lite innan det var dags att sticka iväg igen för att börja jobba i två timmar. Trodde ja skulle frysa ihjäl när vi va i den stora hallen, men ja lever än.

Sen tog jag bussen hem, men först ett bussbyte på södervärn där jag passade på att köpa en cappuccino och en kanelbulle. Måste säga att det var den äckligaste cappuccino jag smakat. Var nästan ingen smak, bara väldigt utblandat med vatten och mjölk! :( Men tur att kanelbullen var god då ju.



Väl hemma åt ja snabbt lite mat innan jag stack iväg till...Älskling ;) Kommer sakna han i helgen. Är i Göteborg och tävlar från fredag till söndag :( Men men, de löser sig. Men nu borde jag gå och lägga mig. Ska hälsa på gamla skolan Sundsbro i morgon med min Matilda. Ska bli super. Sen väntar jobbet igen. PENGAR till mig!!!

Pusspuss & godnatt <3

Kommentarer
Postat av: matilda

Mysig studiedag!

2010-01-27 @ 22:49:54
URL: http://mmmmmmatiilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0