Fågelkvitter gör mig glad.



Nu sitter jag nere på mitt rum och har precis kommit hem från skolan. Fick sluta tidigare idag för franskan var inställd :D Det är så tyst och lugnt i hela huset, inte en människa hemma för utom jag. Så när ja sitter i mina tankar långt borta hör jag ljudet av Vår. FÅGELKVITTER. Det är så mysigt, känns verkligen som att det börjar bli vår, fast än det inte alls är så. Men man kan ju alltid hoppas att denna kylan snart avtar. Har varit runt -5* ganska länge nu tycker jag! Men Sen till sommaren klagar man bara på att det är för varmt, så är väl bäst att hålla tyst!!!

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: matilda

igår hade man vårkänsla efter all sol och promenad, idag känns det som man är i alaska eller något. Jag vill ha vår!! och slippa tjocka jackor och stuff.



Kramar

2010-01-27 @ 22:47:50
URL: http://mmmmmmatiilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0