Ännu en dejt med kudden snart...?!

Jag vet, borde inte vara uppe så här sent :( men kunde inte sova riktigt än :P Men känns som att jag boder sova nu, ska upp i morgon i hyffsad tid. Ska möta Li på stan i morgon vid lunchtid och gå en sväng o se vad de finns kvar av rean och kanske av de nya vårkläderna. Ser fram emot det eftersom vi sa för flera månader sedan att vi skulle gå på stan, men så har det aldrig blivit av. Men nu så ;)

Men idag har det varit en väldigt trevligt dag också. Slutade skolan lite tidigare eftersom det inte blev någon franska idag heller. Så slutade vid 12, åkte hem och fixade mina saker för att åka till STP! Men på vägen hann jag även hänta ut mina foton som jag framkallat. Var tänkt som julklapp, men blev lite sent :$ Men om man säger, bättre sent än aldrig. Men dom blev väldigt fina =) Sen tog jag bussen till södervärn, för att sedan byta där till Staffantorpsbussen. På hemvägen hade ja följes med Padde, trevligt var det.

Väl hemma var bara mormor hemma som passar huset när mamma och anders är på sin tvåmånaders smekmånad i Thailand :O Men så eftersom hon åker hem till småland i morgon igen tänkte jag att ja kunde hålla henne sällskap sista kvällen :) Kollade lite på Let's dance och popade popcorn (y) Men hon snackade mest bara om hennes barndom xD Men till slut va ja tvungen att slita mig. Inte det lättaste :P Men hon e så gullig ;)

Men nu måste jag sova om ja ska orka gå i affärer i morgon. :)



Pusspuss & godnatt snyggingar <3


Kommentarer
Postat av: matilda

Bästa dejten är ju ändå med kudden!!



Kramar

2010-01-18 @ 15:38:17
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0