Snart helg.



Jaha, ännu en vecka som börjar gå mot sitt slut. Känns som att tiden går så fort nu för tiden, men de gör den ju inte! Men i morgon är det äntligen fredag igen, då blir det lite FREDAGSMYYYS med jessica älsklingen. Ett tag sedan jag var med henne nu :( Får väl se vad vi hittar på för kul.



På lördag blir de först lite mysig middag hemma hos Li med hela familjen. Hoppas bara att farbror anders o lille kusinen frårisknar till så dom oxå kan komma som det var bestämmt. Annars får vi väl klara oss utan...Sen runt tio tar jag bussen mot staffanstorp, och hem till min älskling. Har redan gått tå veckor sedan vi blev tillsammans....men som sagt, tiden går snabbt :S Men absolut bästa pojkvännen är han, min Robin ♥ Stannar hos han över natten sen bor man i stp resten av veckan hos modern min :)

Pusspuss<3


Kommentarer
Postat av: matilda

vilken mysig helg du kommer få,



Kramar

2010-02-05 @ 19:42:04
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0