Torsdag, en dag kvar!

Då var julen över, och snart är det till och med nytt år. 2011, hur konstigt låter inte det!? Hatar att tiden går så fort, men vad ska man göra. Det betyder bara att jag är steget närmre till...allt, i princip! 
Och som sagt, tiden har bara sprungit iväg. Plötsligt var det december och jag fick som vanligt panik med julklapparna...sista minuten va det ja. Detta har då lett till att jag tyvärr inte har hunnit blogga fast än jag har 100 olika saker att blogga om. Men men, that's life!

Tänkte bara berätta lite kort om min underbara jul. Firade julafton hemma hos farmor o farfar med pappa o alla hans TVÅ bröder + kusinerna och några till. Mycket trevligt, och väääldigt mycke mat!!! Och självklart kom tomten, inte bara en utan två stycken. Både tomtemor och tomtefar hade tid att komma, trevligt ;) Och visst hade man varit snäll i år med.

Julafton nummer två firades med mamma hemma hos Anders föräldrar. Konstigt nog kom tomten även dit fast än det inte var julafton, ibland har man tur alltså. Och till min lycka fick jag då ännu fler julklappar, helt underbart ju :D 
Finns faktiskt en hel del fördelar med att ha skilda föräldrar oxå. Gäller bara att försöka hitta det positiva i allt. 

Men eftersom jag har en lång dag framför mig i morgon, och alla andra oxå skulle jag gissa på, så är det nog dags att besöka Herr Kudde och Fru Täcke och min älskade Kung Sängen!!! Låter lockande ;)

Puss godnatt på er, hörs i morgon under förberedelserna inför det nya året, 2011...♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0