Snökaos...

Ja, var ska jag börja!?! Man kan ju verkligen inte tro att man lever i södra Sverige just nu. Skulle mer tippa på typ Norrland eller liknande. Men nu är de som det är. Ganska mysigt trots allt ( dvs om man är inne...) Men idag har det verkligen varit kaos. Bussen var 20 min sen i morse, busskortet var spärrat och det var problem att ta sig hem. Knappt så att bussen körde till Staffanstorp eftersom de snöade så sjukt mycket! Men nu är jag hemma.

Nu blir det lite julbak med mamma o brossan, sen ut o skotta bort all snö( verkligen jätte mycke snö :S ) och sen slutar jag med att plugga lite. Det roligaste till sist eller?

Blir lite mysiga bilder på snö och kakor sen :D 





Kommentarer
Postat av: matilda

Visst är det ändå mysigt med snö. :) jag gillar det starkt.. så länge det inte blir blask. :P I morgon ska även jag baka pepparkakor! :)



Kramar

2010-12-02 @ 21:59:09
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0