Snart fredag, snart helg...

Är på klaghumör....enligt Kevin klagar jag tydligen för mycket idag! Men är man trött och lättirriterad blir dagar som dom här inte lätta för en. Men eftersom att dagen började med att jag typ försov mig (vakna 07.10 o min buss gick 07.30) så blir följderna inte bättre....en proppfull buss och illaluktande personer tryckandes mot en. Inte jätte mysigt!!!
Men nu borde jag verkligen sätta igång med min NATURUPPSATS. Ska skriva om miljöförändringar i malmö och näset. Hur kul låter det?!?! Värdelöst.

Men snart är det helg och då ska jag bege mig av till Simrishamn och tävla. Hoppas jag har blivit lite bättre i halsen tills dess...Hade faktiskt tänkt att vinna! 

Puss, hörs. Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0