Onsdag.

Varje dag sedan i lördags har jag inte gjort annat än att sitta o plugga. Kan fortfarande inte fatta att jag satt och pluggade på en lördag kväll. Men eftersom mina planer blev inställda kunde jag lika bra få saker gjort. 
Jag har haft matteprov i måndags, matteprov idag, uppsats till idag, historia till i morgon, danskprov på fredag plus ett svenskförhör på fredag. Borde verkligen finnas en regel på hur många läxor man får ha i veckan!

Dagen har annars varit lite upp och ner. Tränade 3 timmar idag, vilket jag aldrig brukar göra. Efter det var det bara att sätta sig på en buss i en timme...Alltså var jag hemma lite över 10. Det första jag gjorde var att äta. höll på att då av hunger när jag satt på bussen. 

Men ikväll blir det minsann inga läxor. Dom får vänta tills i morgon. Har ingen ork alls över till det. Skönt att bara slänga sig på sängen och få en riktigt härlig natt i bland mina drömmar långt borta.



Puss godnatt på er, och dröm sött....för de ska jag som sagt göra nu ;) ♥






Kommentarer
Postat av: matilda

Jobbig vecka! :( Varför är det alltid så sista veckorna innan jul? Kan inte lärarna planera så det blir lite lättare för oss. Dom pratar väl ändå med varandra, eller?



kram!

2010-12-09 @ 22:52:31
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0