Mot Simrishamn, tävling på G

Ja, då var det dags igen. Denna gången blir det som sagt tävling i Simrishamn. Ska spela Proviva cup...fast egentligen heter det inte det längre tydligen. Wierd!?! Det är i alla fall tre tävlingar som man sedan räknar ihop alla poäng man har fått sammanlagt. Den som har mest poäng vinner ett visst antal pengar. Förra året kom jag tvåa och vann 1000 kr. Inte helt fel ;)

Det jobbiga är nu bara att jag har glömt min träningsväska på träningen i mitt skåp. RIKTIGT ILLA!!! Har faktiskt aldrig hänt förut. Men nån gång ska väl vara den första antar jag?! Men som tur är har jag inte hunnit slänga mina gamla badmintonskor än. Varit nära väldigt många gånger...men ibland har man lite tur. och rack är väl det minsta problemet....

Men nu är det dags att sova, ska upp när min klocka ringer kl.06.00. Tråkigt men sant. Första matchen spelas 09.50. Satsar stenhårt ;)



Puss godnatt, hörs i morgon kväll nån gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0