En dag i morgon också...!

Måste säga att jag är nöjd med dagens insats, även om jag inte gick hela vägen till final i singel så blev jag i alla fall pool segrare. Alltså, jag vann alla mina matcher jag hade i min grupp. När jag spelat min kvartsfinal i singel trodde jag att jag var klar för dagen så gick ner för att byta om. Men nej, då får jag reda på att jag ska spela en match till. 
Trodde ja skulle dö, hade verkligen ingen ork i kroppen alls för att spela. Men det visade sig att jag tydligen hade det eftersom jag och Sofie vann vår dubbel och är nu vidare till semifinal i morgon! :D Så i morgon gäller det. ladda om på nytt nu är det som gäller.

När jag sen kom hem var Matilda här och passade dom små syskonen. Jag skulle egentligen varit barnvakt men så blev det inte riktigt. Klockan hann som sagt bli ganska mycket innan vi hade pratat av oss. 

Men nu är jag  fruktansvärt trött att mina ögon håller på att falla ihop varje gång blinkar. Då känns det som att man skulle behöva sova lite kanske. Hade verkligen inte varit helt fel.
Puss godnatt :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0