4 dagar kvar!!!

Vilken härlig dag. Vaknade pigg o glá, frukosten var serverad när jag kom upp i köket och det var mums! Så efter att ha fått i sig lite ny energi ska jag nu få på mig lite kläder så jag, mamma och mormor kan åka iväg för att köpa de sista julklapparna. Har dessvärre bara hunnit med två än så länge. Men det fixar jag idag :D

Men innan det måste jag dammsuga på mitt rum och städa undan lite. Tråkigt, en måste göras lite då och då! Speciellt när katterna har kraffsat i min blomkruka så hälften av jorden ligger på golvet :( 

Och förhoppningsvis ska jag försöka hinna ut och gå en runda i det fina vädret. Kanske blir ett foto eller två! 



Pusspuss, hörs senare :D <3



Kommentarer
Postat av: matilda

Låter som en bra söndag! :) Vilken snygg outfit du har på bilden. :D



Kramar!

2010-12-19 @ 22:21:52
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0