Skrattanfall mitt i natten....

Ett sista inlägg för idag innan jag kryper ner i sängen med min skadade fot och min bok. Har äntligen börjat läsa Twilight! Väldigt spännande och kan inte lägga ifrån sig boken i första taget. Men vad jag har gjort med foten har jag inte en aning om. Kände idag när jag var på salongen hos mamma för att klippa och färga håret att det gjorde ont. Sen efter ett tag svullnade den på utsidan av ankeln. Och jag kan inte komma på nått konstigt jag har gjort för att det ska ha blivit så....



Som sagt, lite svullen. Går förhoppningsvis över till träningen i morgon kväll.

Men måste bara berätta en liten sak till... Igår sov jag och min broder hos farmor & farfar eftersom pappa och Li skulle ha lägenheten för sig själva och fira hennes födelsedag. 
Men, mitt i natten när vi låg i bäddsoffan trillade Simon ner från den och jag kunde bara inte sluta skratta. Det är verkligen totalt värdelöst att försöka sluta skratta mitt i natten när man är så trött. Men till slut gick det ju, som tur var. 

Men nu ska jag sova, puss godnatt på er alla! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0