Tips o trix till mig..!?

Jag har försökt fixa en hel del med mitt bloggutseende. Har ändrat det ett par gånger och tycker att det ser ganska bra ut nu. Har kollat runt lite här och där för att få idéer om nya saker och hur jag kan förbättra saker och ting. 

Men jag tycker fortfarande att det är något som fattas, eller som kan bli bättre. Men jag kan inte komma på vad det skulle kunna vara. 
Sen är det en hel del saker som jag vill göra, men inte vet hur jag ska göra för att det ska bli rätt! Så har ni några tips eller vill hjälpa mig lite så är det bara att säga till.




Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste hjälpa mig och fixa min snart! :P <3

2010-08-17 @ 22:21:07
Postat av: evelina

hehe, vem? :P<3

2010-08-17 @ 23:12:11
Postat av: Matilda

jag måste ha en ny header! :O



du kanske behöver lite bling bling! :P



kram

2010-08-18 @ 16:41:44
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0