Pigg och vaken!?!?

Jag är i alla fall vaken. Men pigg är jag nog inte riktigt än. Men det blir jag väl så fort jag har fått lite frukost i mig. 
Idag bär det i alla fall av till Matilda i Bunkeflostrand. Tänkte först åka iväg nån stans och bada, men vädret ville inte att vi skulle göra det. Så idag blir det bakning som gäller. Tycker vi är riktigt duktiga på det faktiskt ;)

Men nu måste jag fixa mig så ja inte kommer hur sent som helst. Har en del saker att prata om också. Och det kan ta tid när vi båda babblar på som om vi inte träffats på ett år eller två! 



Kommentarer
Postat av: Matilda

vi är riktigt bra på att baka... och prata! :D

men tror faktiskt att vi kan ha ännu mer att prata om ;)



Kramar

2010-08-11 @ 21:44:19
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0