Med hjärtat i halsgropen!

Börjar dagen med att vakna en kvart innan min buss gick. Stressade som en idiot men hann inte vilket fall som helst. Så jag satte mig och väntade på nästa buss. När den väl kom fick ja lite bråttom att lägga ner mina saker i väskan. men jag kom på bussen. Väl på bussen skulle jag ta fram mobilen, och efter att ha letat igenom hela väskan kom jag på att jag glömt den på busshållplatsen. 

Så, det var bara till att hoppa av och vandra tillbaka till hållplatsen där en kille precis hade kommit dit. Jag frågade om han hade sett en mobil....och det hade han. Mitt hjärta satte sig äntligen på den rätta platsen och jag kunde lugnt sätta mig på nästa buss till skolan. 

Så det slutade trots allt bra trots att jag kom en halvtimme för sent till första Naturkunskapslektionen. Men det gick bra i alla fall.
Vilken morgon!!!





Kommentarer
Postat av: matilda

Men vännen, hur lyckades du med det. :P



Kram

2010-08-26 @ 18:13:08
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0