För 10:e gången!

Japp, då var det dags igen. Den 15 oktober flyttar jag till min 10:e bostad, och jag är bara 17 år. Det är inte klokt...Föddes när mamma, pappa och då lilla jag bodde i en lägenhet i Limhamn. Kort efter det flyttade vi till en annan en liten bit bort från den första. Sen kom lille brossan och då flyttade vi till huset i Bunkeflostrand. ( 3:e bostaden) Efter ca 8 år flyttade mamma och pappa till vars en lägenhet på Annestad innan de köpte ytterligare vars en lägenhet. Fast denna gången var det inte en hyreslägenhet. (7:e bostaden) Efter 2 år flyttade pappa också in till Limhamn i lägenhet precis som mamma hade gjort, men då var det även mammas tur att flytta och denna gången till ett hus i Staffanstorp tillsammans med Anders och hans två barn. 
Nu när vi har gjort oss ordentligt hemmastadda hos både mamma och pappa, ska pappa flytta IGEN. Och nu även han till ett hus tillsammans med Li och hennes barn. Och nu efter ett halvårs letande efter ett tillräckligt stort hus har vi hittat ett i Bunkeflostrand. Så nu är jag tillbaka på hemmaplan igen. 
Och nu hoppas jag att jag slipper flytta fler gånger. I alla fall fram tills jag flyttar hemifrån. Men det dröjer ett bra tag innan jag funderar på att göra det! Så detta är bara början på alla olika hem jag kommer att ha. Men så är det...




Kommentarer
Postat av: Matilda

gillar den dear evelina! fräsigt! :D



Kramar

2010-08-08 @ 23:47:15
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0