Det är inte lätt när det är svårt!

Killar är något av det knepigaste som finns. Alla män säger hela tiden att man inte kan förstå sig på kvinnor. Men har dom någon gång försökt förstå sig på en man? Det tror jag verkligen inte! Jag tycker i alla fall att jag har gjort ett bra försök att förstå mig på dem. Men det går verkligen inte. Visserligen är det kanske inte lika mycket att förstå sig på hos en man som hos en kvinna.

Jag önskar att jag hade förstått mig på dem mer än vad jag gör. För lite vet man ju allt! Men det hade varit så mycket enklare om de tex. bara visade direkt vad de vill. I stället för att bara ignorera och låtsas om att man inte finns. En del har ju tyvärr en tendens att göra så. 

Sen finns det ju även de män som är så otroligt överdrivet snälla mot en. Och inte ens då förstår jag mig på dem. Så jag antar att det kommer förbli så att varken män eller kvinnor kommer förstå sig på varandra. Synd är väl det. Hade verkligen varit väldigt praktiskt och förenklat en hel del saker om man hade kunnat förstå sig på varandra. 

Men nu får vi i stället lära oss att leva som det är. Så vidare inte inte någon vill försöka sig på det omöjliga att förstå sig på en kvinna eller en man!




Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag håller helt med dig! De är verkligen helt omöjliga. :S



Kramar

2010-08-12 @ 18:08:37
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/
Postat av: Marita

Gud vad klok du är! Kram

2010-08-17 @ 13:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0