93-08-04

Hipp hipp hurra på min födelsedag!!! 
Ja, ett stort Grattis till mig själv som blir hela 17 år idag! Kl:09.12 ko jag till världen. En liiiiiten sak var jag. Och eftersom det hände nått vid födseln blev jag bortförd från mamma direkt för att kunna andas! Men det gick hur bra som helst till slut, ingen fara med lilla mig! 
Men jag har ju fått en massa presenter nu också. Så här ser min lista ut på vad jag har fått...

Av pappa och de från hans sida fick jag,
-Halsband med mitt namn inristat på en silverbricka.
-sport-bh
-jeans shorts från bondelid
-grön genomskinlig Jetset klocka
-ljusa och denim jeans leggings
-t-shirt från Italien med tryck av en designer!
-ett Thomas Sabo smycke till mitt armband. En liten rosa blomma!
-lavendel rökelser
-svarta leggings, MQ
(sen kommer jag inte på mer!)

Av mamma o gänget har jag fått...
-kontorsstol
-hårfön
-taklampa ovanför soffan!
-rouge, Mary Kay
perfym, Mary Kay
-stiftpennor, till skolan!
-skrivbok
-flippflopps med hög sula...
-presentkort på SF-bio
-helkroppsmassage
sen får jag ytterligare två saker när jag kommer hem som inte kom med upp till stockholm där jag nu befinner mig och har firat min födelsedag hos morbror Tero!




Men nu är det läggdags. Blir Grönalund i morgon med familjen, super toppen ska det bli :D
Puss & Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Marita

Grattis i efterskott din lilla gulleplutt! Kram

2010-08-05 @ 08:31:42
Postat av: Evelina

Tack så mycket kära Marita! Kramar..

2010-08-06 @ 21:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0