Påsk i Staffanstorp!

Well well, då var påsken snart över för det här åter också. Det firades med morbror Tero, Annie, lille kusinen Winston, Sonja & Arne, Johan och så mamma + dom andra! Började med god mat som vanligt på påsk. Sen Cheesecake till efterrätt. Finns not ingen så god som mammas. Men innan maten blev det påskäggs jackt ;) Jag hittade mitt sist, men mitt var bäst. Det här fick jag i påskpresent:

Min månadssten (grön) till mitt Thomas Sabo armband av farmor och farfar. 
Fukthetskräm, foundation och mascara av mamma från Mary Kay...som hon är Konsult för.
Och så mina påskägg. Ett av farmor & farfar, ett av mamma och anders och påsen från Sonja & Arne+200 kr.


TACK SÅ MYCKET! Kramar från Mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0