I Klågerup hos min Mattias...

Japp, nu är jag i Klågerup efter en natt hemma hos mig med min Mattias. Blev hämtade av hans brossa hos mig nu på morgonen sen slängde han bara av mig hemma hos han och åkte vidare för att käka frukost med laget, och jag fick äta med Mattias föräldrar...trevligt :) Så snart ska jag och hans mamma gå iväg för att kolla på deras fotbollsmatch här i lilla Klågerup.
Hade först lite problem när ja skulle gå in på internet eftersom han har MacBook, och det har jag typ aldrig använt innan :P Så här har jag suttit en stund och funderat ut hur man skulle göra. Men till slut fick jag lite hjälp av kära Joel som visste hur man gjorde. Problemet är löst :D
Men nu är det dags att börja gå till idrottsplatsen.
Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: matilda

Förstår mig inte heller på mac, använde en igår och det var kaos. :P <3



Kramar

2010-04-25 @ 17:52:23
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0