Äntligen!

Nu ska ja sätta igång med mitt bloggande igen hade jag tänkt. Vet att det var väldigt länge sedan sist jag bloggade. Men nu ska det bli ändring på det!

Lördagen den 26 septemper spenderade jag till största dels med min mamma. Blev en heldag på stan som vi hade bokat in sedan innan. Det var väldigt trevligt om man bortser från allt folk som var där. Vi hade ju inte tänkt på att det vad lönehelg :P Men vi shoppade på som vanligt. Jag hittade både skor och kläder. Precis vad jag skulle ha. Men endå han vi inte med allt vi skulle. Så om en vecka ska vi åka till NovaLund i stället. I LOVE NOVALUND! Men nu kommer det lite bilder på vad jag hittade på stan med mammsen :D




Lila stickad klänning från Kaphal.
Svart skärp med spänne framtill från Vero moda.



Vita stickade benvärmare från Gina tricot.
Svart smalt flätat skärp från Gina tricot.



Och till sist, svarta, klackskor från Din sko.



Men jag tycker som sagt fortfarande inte att vi han med allt vi skulle. Jag hade ju planerat att jag skulle köpa present till mamma samtigit efterom hon faktiskt fyller 40 år den 5 oktober :D Så då hade ja tänkt hitta nått lite  extra, men kan inte komma på nått :( Får leta vidare!

Vill i alla fall tacka mamma för denna underbara dag på stan :D

Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: matilda

Wiie! Äntligen lite nya inlägg.



Kram

2009-09-29 @ 06:27:51
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0