Plugg, skola, träning och livet!

Skolan tar verkligen kol på en. Har man inte läxa i det ena ämnet har man i ett annat. Juat nu sitter jag och pluggar till ett geografiprov som vi ska ha på fredag. Tror inte det kommer bli så svårt, kan ju alltid hoppas! Sen har jag då även franskläxa till på fredag och massa annan läxa till nästa vecka som jag måste göra i helgen. Usch!

Efter skolan idag var det ganska stressigt. Skulle hinna till sjukgymnasten kl:16.00. Så kom inte bussaskräller så ja han inte hem och äta eller så. Usch vad jag verkligen dissar skånetrafiken :( Men jag kom bara några minuter försent så det var inte så farligt! Väl där fick jag göra massa övningar som sedan ska hjälpa mig att stärka mina muskler kring höfterna o benen så att jag sedan kan bli bättre i mitt lilla knä :P

Fort hem som satan sen och fixa mig lite för träning. Typ käka i så som man inte gjort sedan skola! Sen blev det bara vanliga matcher som vanligt på onsdagar. Sen hem igen o börja med pluggandet. Känns verkligen inte som man har någon tid till att leva sitt riktiga "liv". Får väl göra sitt bästa på helgerna om man nu ens har tid med det. Men det tror ja nog att jag ska ha. Så upptagen tycker jag inte att jag är i alla fall! Eller?

pusspuss, nu fortsätter mitt pluggande! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0