Ny design.

   

Tjao! Nu har jag äntligen fått hjälp med att få min blogg så som jag vill ha den! I lördags när ja inte hade så mycket för mig bestämde jag och Matilda oss för att gå och ta en fika. Hon kom in till Limhamn där vi gick o köpte kaffe och varm chocklad på Lieto. Efter det gick vi en runda, men bestämmde oss sen för att gåupp till mig. Det var då hom hjälpte mig med min Blogg Design. Och jag hade inte knnat fixa det utan henne eftersom ja inte är så insatt i det än, men det kommer :) Så tack för denna dagen min kära knäppa, galna, söta och underbara kompis :) 

 

Matilda (L) Evelina 



Pusspuss<3


Kommentarer
Postat av: matilda

Hjärtat, du är bara bäst! Jag älskar dig, galning!

2009-10-26 @ 17:23:17
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0