Modell för en dag.

Igår (11/10-09) var jag på Model Lab. Och eftersom ingen av dem som skulle följa med mig från början kunde, blev jag helt jätte förvirrad och viste inte vad jag skulle göra. För jag ville ja ville ju verkligen inte gå dit själv. Men så ringde jag käre Enna, hon följde mer än gärna med :D

Väl där fick jag börja med att ta på mig det som var mest U-ringat. Sen var det sminkning. Efter det skulle jag ta på mig de kläderna jag skulle fotas i först. Blen några bilder där då med olika poser o sen var det dags för nästa klädesplagg. Fick även ha olika bakgrunder och olika färger. Men här kommer dom bilderna som jag köpte. Ville ha fler men dom va för dyra för att jag skulle kunna köpa fler :(








Blev verkligen supernöjd med bilderna. Men en sak som jag inte riktigt gillade var att hon som sminkade mig gjorde det inte riktigt som jag ville. Tog för lite mascara och foundation. Plus att blixten blev för skarp. Men nu ska jag inte klaga mer. För det andra blev jag verkligen duper nöjd med. Hade som agt velat ha alla bilderna :O Men nu går ju inte det :(

Men jag har redan blivit rekomenderad på The Studio i Turning Torso av Emelie :D Bara det att dom har lyckats tinga precis när jag har lektion. Lite störigt :P Hoppas dom ringer tillbaka bara (a)


pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: jessica

SNYGGING!

2009-10-13 @ 16:44:39
URL: http://jeessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0