Hissar och dissar.

Nu hade jag tänkt börja med att hissa och dissa på min blogg. Och det finns inga gränser.  Jag börjar nu med att hissa.

Hissar:
Något av det bästa som finns är att DUSCHA! Hade ja haft tid och tillåtelse hade ja kunnat stå där hur många timmar som helst. Särskilt skönt är det när man kommit hem från t.ex. träningen och sen när man kommer hem går man och ställer/sätter sig i en varm och otroligt skön dusch. THE SHOWER IS MY LIFE, AND I LOVE IT! ♥

 

Dissar:
Jag vill dissa skånetrafiken! Även om det är så SUPER bra att dom finns, så finns det så mycket dom hade kunnat ändra på. T.ex. att komma den tiden spm är utsatt i tabellen. En del chaufförer hde kunnat vara lite trevligare mot passagerarna. OCH, säng det höga priset. Anledningen till varför man åker buss är för att man kanske inte orkar ta bilen, eller kanske inte ens har en bil. Då ska det ju vara billigt att åka. Så, nu har jag även fått ut min illska och vet vad jag tycker och tänker om skänetrafiken!!!

 


Och nu är det dagt för Evelina att sova.

Pusspuss, o godnatt :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0