Grattis i efterskott.

Nu vill jag bara passa på att säga grattis i efterskott till min älskade mamma och farmor. Mamma fyllde faktiskt 40 år den 5/10 och farmor 62 år den 6/10. Blev kalas för mamma i lördags, då även jag fick en "present" (pengar var det :P ) som jag egentligen skulle fått i augusti när jag fyllde år. Sjukt najs med 500 kr bara så utan förvarning. Tummen upp för det. Och det var för dom pengarna som jag sedan på söndagen gjorde piercing i navlen. Blev riktigt bra :D

Min underbara mamma <3


 
Nog snackat om mig. Igåg (tisdag) var jag pappa, brossan, Li och Siri hos farmor och åt väldigt god kyckling gratäng. Men som jag har längtat efter min lilla Siri (låssas syster) 3.5 år och hur super söt och gullig som helst :D kan bara älska den ungen. Synd bara att man inte träffar henne så ofta :( Men blir nog ändring på det senare.



Och så här blev resultatet av piercingen:)







Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0