Flickan som lekte med elden.

Idag ska jag gå på bio och se "Flickan som lekte med elden". Finns tydligen en 1:a oxå som jag inte visste om. Men hoppas det inte spelar någon roll om man inte har sett den :P Ska då gå och se den med pappa o hans tjej Li :) Men innan bion blir det först lite sushi. Va ett bra tag sedan jag åt det, men gott är det :D



För övrigt har skolan varit helt okej. Har börjat 9 alla dagar för utom en, när vi egentligen bara börjar 9 en dag. Men denna veckan har varit lite konstig så det blev så nu. Men det är bara bra för då får ja ju sovmorgon vilket är något av det bästa som finns! Har även varit och ätit på dages goda. Philips pappa som jobbar/ äger det, vet inte vilket av det :P Men där fick vi i alla fall gratis lunch. Kycklingfilé med potatisklyftor. Inte helt fel! Så där satt jag, Philip, Darious, Anton och Kevin och käkade väldigt god mat och hade en tevlig stund till att bara sitta o snacka massa skit! Tack för det :) ♥

Men är det dags för mig att hoppa in i duschen o fixa mig så vi kommer iväg i tid :)

pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0