Ett Litet Äventyr.

Hela helgen har varit ett litet mini äventyr. I fredags var det fest hos Darious på värnhem. Super duper trevligt var det. Träffade massa folk man inte trodde att man skulle stöta på där. Tack för den kvällen allihopa;)

Lördagen va ganska lugn till en början. Tog min underbara långa varma dusch, sen bara chilla jag lite till Matilda fråga om jag ville ta en fika med henne. Det tackade jag ju inte nej till, så hon tog nästa buss till Limhamn där vi träffades utanför Lieto. Jag köpte en kaffe och hon en varm chocklad. Och eftrsom cafét stängde nästan precis då gick vi en liten runda innan vi gick hem upp till mig. Det var då hon hjälpte mig med min bloggdesign. Tack än en gång :D<3

Efter att Matilda stuckit hem chilla jag lite till, tills det var dags för lite pizza. Käkade ganska snabbt så jag sen skulle hinna fixa mig till att sticka hem till Bästa'Vän. Cyklade dit, så fixade vi oss lite. Det tog ju lite längre tid än vad vi trodde, men skit samma! Vi fixade oss i alla fall så vi blev super fina ;) Sen, skulle vi göra ett försök till ett videoinlägg till bloggen...men det gick ju som det gick :P När vi väl var klara stack vi till Videdal och träffade Tim och några till. Trevligt :) Efter några timmar tog vi bussen tillbaka till stan dä vi käkade på BK. Egentligen var jag inte så värst hungrig. Men tillräckligt för att kränga i mig en liten ostburgare. På bussen träffade vi även två random killar som hängde med oss hela vägen till elinelunds sluthållplats. Och dom hade verkligen inget där att göra! Lite läskigt, men kul hade vi. Sen kom Andreas o vi stod o snackade typ halva naten :P Så innan vi han somna va klockan ungefär halv sju :$ MEN, eftersomman ställer om klockan den natten va den bara halv sex ;)

SÖNDAG!
Som vanigt när vi sover över så blev det en morgonbakning. Scones var det som stod på menyn. måste säga att det är verkligen hög klas på våra scones ;)

 





Gör inte som jag gjorde på denna bilden om ni inte vill att halva degen ska fastna på era händer!



Men det viktigaste är ju ändå att resultatet blir bäst. Det måste jag säga att det blev ;)

På kvällen stack vi en runda och höll Ante sällskap på jobbet :) Hans chef måste tycka att vi va helt störda. Eller i alla fall att Ante är lite konstig som har två brudar hängandes vid disken ett par timmar. Men kul hade vi. Sen när det var dags att dra hem började det ju så klart ÖSREGNA. Men till slut kom även jag hem.


MÅNDAG
Tog det  lugnt på morgongen, tills det var dags att åka till LUND med bästa'vän. Regnade ungefär hela dagen men vi sprang mellan affärerna så vi klarade oss ganska bra utan att bli blöta. Jessica skulle köpa ett par jeans leggings, och jag tyckte dom va så snygga så jag köpte oxå ett par lika dana. (Bilder visar jag när ja har lagt in dom på datan.)
Tack för en underbara helg älskade bästa vän :) <33

Pusspuss<3


Kommentarer
Postat av: JESSICA'

jag säger bara: JAG ÄLSKAR DIG MIN SYSTER, MIN FRU, MINA BÄSTAVÄN!

2009-10-30 @ 14:26:16
URL: http://jeessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0