Beautiful.

Idag var typ halva klassen borta hos kustbevakningen i höllviken. Så mattelektionen blev inställd och vi fick ca 2.5 timmes rast. Men den ägnade jag och Jenny på biblioteket och pluggade. Sen efter lunch var det dags för musik. Det som faktiskt är roligt :) Och eftersom att vi va i princip halva gruppen som även där var borta kunde lärar-Åsa hjälpa oss lite extra. Så vi körde en lite sånglektion.

På musiken var vi inte heller full klass eftersom folk var iväg. Så därför kunde lärar -Åsa hjälpa oss lite extra. Men en timme innan vi slutade hade alla gått för utom jag! Jag skulle få en lite Sånglektion :O Först gick det inte så bärst bra men sen mjukna jag upp och det blev bättre :)   Jag skulle i alla fall sjunga BEAUTIFUL som Christina Aguilera har gjort. Sen blev det en del andra låtar oxå :P

men nu ska jag sova ;)
 
Pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: Jennie

:)

jag ska mysa med pojvkännen och idol :)

gillar inte att festa ;)

kram

2009-10-23 @ 18:51:09
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Jennie

du kommer att hitta en gumman.jag tror på att det finns en till alla :)

2009-10-23 @ 19:49:10
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0